Uppdate!

Jag vet jag är sämst på att blogga, förstår att det inte är många som vill följa min blogg när jag knappt skriver. Men men så är det. Det är inte lätt att hinna med att blogga om man inte orioriterar det och det är kanske inte det första jag gör.

Har säkerligen hämt massa saker sen sist. Hänt en del på jobb men det är inget jag vill skriva om här, man vet aldrig vem som läser och allting kan tolkas så fel. Det är något jag pratar med mina nära och kära om som verkligen förstår hur jag menar och känner.

Har fått lite inbokade besök och det är aldrig fel =)))

I Januari kommer Michelle upp (syrrans mans dotter) Det ska bli mycket trevligt.
Sedan åker vi på vår efterlängtade semester.
Hemma några veckor och sen kommer kusin vitamin upp! Kul Kul.
Tänk att i mars är det ett år sen han var uppe?! Var tog tiden vägen?!
Ibland undrar man vill jag lova!

Vi har även hunnit med att fira lite jul med Jonatans familj, detta pga av att Jonatans föräldrar åker till Arika och kommer hem i Januari, Micke (brossan) åker på en 3 måndarestur till Aisen och är borta tre månader och sen åker även jag och Jonatan.
Ibland får man börja i tid!

Det var en riktigt mysig kväll med god mat, spelande och bastubadande.

Julklapparna bestod av pengar, biokort, pussel och duschtvål =)

Tack!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0