Ny mobil; ZTE BLADE

Japp, köpt mig en ny telefon!
Va förvisso inte så längesen jag köpte min Nokia jag hade men det var verkligen ett dåligt köp, ångrara att jag inte lyssnade på mannen min. Envis som man är tyckte jag ju att nokian lät bra, men shiii fick jag!

Så nu  blev det en ZTE Blade!
Supernöjd är jag, varför köpte jag inte en android telefon direkt?!?!
Ja jag tyckte juh inte att jag behövde det..haha

Längesen jag var så nöjd med en telefon!
priset ska vi i nte tala om....1695 kr?!?! Hur bra pris som helst!!

Kan varmt rekomendera denna telefonen till er som tycker som jag att det känns lite överskattat att köpa en Iphone för 5000 och uppåt =)

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0