Listan nr 6

Min dag!

Började inte så värst bra, Jonatan spottar och svär för att jag packat julklapparna i en påse som han ska ta med sig till jobb och sen till tåget när vi ska åka eftersom han hoppar på vid sitt jobb.
Bara att konstatera, engagerar man sig inte får man acceptera att läget är som det är.
Kunde inte somna om när han gått till jobb så kollade lite på tv och halvslimrade.
Sen ringde syrran, snackade med henne en stund.
Sen va det dax att ta atg i disken, duscha och göra sig klar.

Äta lite lunch och så.

Nu sitter jag och väntar på att gå till stationen och åka till malmö.
Får väl se hur detta kommer gå med tanke på att man ALDRIG kan lita på SJ!
När vi kommer fram blir det lite mat och fix, sen sovdax!

På ett ungeför hur min dag kommer se ut!

Kommentarer
Postat av: Denice

Heeej gumman!

Hur är allt? :) Ses snart, pussis

2010-12-26 @ 21:32:34
URL: http://deniiice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0