Listan nr 5

Vad är kärlek?

Det var en himla bra fråga, denna känns väldigt svår att svara på då kärlek kan vara många olika saker för olika människor. Jag siktar in mig på kärlek till en annan människa.

Kärlek är något väldigt fint i mina ögon. Något som alla borde får uppleva och dela med en respektive.
Att känns kärlek till någon annan människa är svårt att förklara, det är något man gör...eller?
När jag för första gången kände äkta förlek till en annan person fick jag perspektiv på hur det ska kännas. Man tror många ggr att man är kär, men när jag kände känslan i magen så kände jag att detta är äkta kärlek!
Det liksom pirrade sådär mysigt i magen, man viste inte riktigt vart man skulle titta, vad man skulle säga osv..ja lite nervö helt enkelt.
Hur vet man då att man är kär?
Tror inte det är något man vet utan något man känner.
Jag kände det och jag tror att många andra oxå känner när man är det, det är liksom väldigt svårt att svara på en fråga är du kär?
Ja jo nej jag vet inte...många ggr blir kanske svaren så för man har inte känt kännslan och då är det svårt att veta...

Ja, svårt att svara på och jag vet, mina svar är luddiga men som sagt. Mycket svår fråga att svara på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0