Listan Nr 3

På denna punkten ska jag skriva om Mina föräldrar...Skulle kunna skriva väldigt mycket men det kommer jag inte göra då jag inte vill dela med mig om allt på min blogg....Hoppas ni förstår detta!

Min mamma heter AnnLouise och är 49 år gammal.
Mamma jobbar som undersköterska inom äldrevården och har väl ipricip gjort det så länge jag kan minnas. Dock jobbade hon i nattpatrullen när jag var liten. Det va bra för då behövde inte jag och syster vara på dagis hela dagarna och vad jag minns som tyckte jag att det var skönt.
Min mamma är en fin och underbar människa som jag älskar otroligt mycket. Hon finns alltid där för mig och stöttar mig. Kanske känns som en självklarhet att föräldrar gör detta men tyvärr är det inte så i många fall vilket är tråkigt. Jag och mamma har haft våra jobbiga perioder men vem har inte det med sina mammor?!
Älskar henne något otroligt mycket och är tacksam för att hon finns för mig oavsett vad det gäller. Visa ggr när mamma lyssnat och lyssnat i timmar på mig kommer jag aldrig glöma. Det var ett stöd jag behövde och det fick jag!
Tack för att du finns mamma!!

Min Pappa heter Leif och är 65 år.
Pappa jobbar/jobbade som maskinist i alla år fram tills att han blev sjuk. Under tonårstiden försämrades min och pappas kontakt tyvärr. Tycker att det är jättetråkigt men det är väl delvis mitt fel. Jag hade jkuh ingen lust att åka ut till landet varranan helg när jag var i tonåren...och tyvärr blev det som det blev.
Pappa har genomgått mycket jobbiga händelser på sista tiden men även om vår kontaklt kunde varit bättre vet han att jag alltid finns för honom och jag vet att han alltid finns för mig. Även om han uttryckligen inte säger det så vet jag!
Jag har många fina barndomsminnen tillsammans med pappa och han blir så glad när jag pratar om dom.
Något som alltid kommer vara mitt och pappas det är att gå på marknader. Har gjort det i alla år och när det är marknader idag måste jag dit, även om det inte är desamma när inte pappa är med så fylls jag av en härlig kännsla!
Tack för att du finns pappa! Älskar dig otroligt mycket även om jag inte är bra på att säga det alltid, men jag försöker precis som du!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0