Listan Nr 2

Ja då var det dax att besvara fråga nr två på listan...Min första kärlek!!

Den är juh lite svår att svara på för jag menar när man är liten så är man ju kär i många..haha...
Men jag tänkte sikta mig in på vem som jag verkligen var kär i....eller va jag?! Ja jag tror det...inte lätt att veta egentligen för det var först när jag träffade JOnatan som jag verkligen kände vad äkta kärlek är...

Men iaf...Min första kärlek hette Mattias och kom från Kristianstad. Jag var 14 när vi träffades på Lunarstorm...hahah träffas man där...nja, pratade får jag väl faktikst rätta mig själv med.

Finns väl inte så mycket att berätta....jag var kär och han var ja ingen aing hehe...jag tror iaf att han var typ 16 eller 17.
Jag minns att när vi skulle träffas så var inte mamma så jättegload så hon körde mig hela vägen till K-stad så vi fick träffas. Jag stannade över helgen och både det ena och det andra hände...

Dock varade det inte så länge när jag kom hem igen...han var väl kanske bara ute efter en sak för efter att vi träffats så blev han en annan människa...men men Thats Life!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0