Listan Nr 1

Första punkten är att jag ska presentera mig själv....är jag bra på det?! Nix pix!
Jag försöker iaf!

Paulina Hansson, 24 år, bosatt i Örebro.
Föddes den 20 Maj på Lunds BB.
Växte upp i ett hus ute på landet i en liten håla som heter Fjelie.
Där bodde jag med min mamma, pappa och syster fram till jag var 10 år.
Då separerade mamma och pappa och det var lite upprivande för mig.
Vu flyttade till malmö, började på ny skola osv.
Allt fungerade bra och jag var hos pappa varannan helg!
Sen kom tonåren och spendera helgerna på landet hos pappa var inte så roligt längre...Jag menar spela bingo med sin pappa på lördagskvällen när man är 14-15 år var väl inte så kul?! humm
Det Festades en massa med Anna och Anna.
Vi var som ihopklistrade under den perioden.
Gcik i samma klass och umgick alltid!
Sen kom gymnasiet, vi började på olika skolor och av lite olika anledningar kom vi ifrån varandra.
Jag och Anna hittade tillbaks till varandra och idag pratar vi med varandra i tele minst en gång om dagen!

Tonårstiden var tuff av många olika anledningar som är för privata för mig att sitta och skriva om här.
Ni som känner mig väl vet och ni andra kommer antagligen aldrig få veta varför av olika anledningar, bla att jag vill skydda visa människor!

Träffade min Jonatan vid 21 års ålder, då hade jag gett upp hoppet om att någon gång bli älskad av en kille och inte alltid bli uttnyttjad. Jonatan var och är en människa som jag är stolt över att få dela mitt liv med! En underbarar kille får man leta efter!

Flyttade upp till honom (till örebro) 1 Februari 2008 och bor här fortfarande!
Arbetar som undersköterska och försöka bli klok på vad jag vill bli när jag blir stor!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Du fyllde mina ögon med tårar.

Det va en kort text men den fyllde upp hels sin plats med ALLT. Verkligwn underbart skrivit och rörande. Älskar dig

2010-12-17 @ 22:38:26
URL: http://foureveryours.blogg.se/
Postat av: Patricia

Du fyllde mina ögon med tårar.

Det va en kort text men den fyllde upp hels sin plats med ALLT. Verkligwn underbart skrivit och rörande. Älskar dig

2010-12-17 @ 22:39:28
URL: http://foureveryours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0