Julstök...

Jag är ju helt galen i att baka.
Tycker det är så kul och rogivande och roligt att testa nya recept.

På mannens jobb har dom fredagsfika och turas om att bjuda.
När det var Jonatans tur tog jag mig ann att baka.
Det blev Muffins med hallon, vit choklad och vit chokladfrosting!
Satan i gatan vad goda dom blev.




Sedan har vi även gjort lite snickersgodis och nutellagodis.

Idag blir det att baka lussekatter.
Bakade på jobbet för någon vecka sen och nu är jag redo att baka hemma oxå!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Sådana muffins vill jag smaka när du kommer så nu vet du vad du har att göra Pussss

2010-12-14 @ 16:13:53
URL: http://foureveryours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0