hemma igen!

Ja då var man hemma i Örebro igen!
Jag har kommit på mig själv att jag inte riktigt kan säga vad som är hemma längre. Örebro är juh hemma men Malmö är oxå hemma. När jag åker till Malmö säger jag att jag ska åka till Malmö. När jag är i Malmö säger jag att jag är hemma. När jag ska åka från malmö till Örebro säger jag att jag ska åka hem...
Kan man ha två hem?!

Jo det kan man nog. På något sätt kommer Malmö alltid vara hemma och Örebro xå för den delen!
Så jag får säga att jag har två hem och är lyckligt lottad, för det är inte alla som har ett hem ens!

Idag har jag mest plcokat och packat upp alla fina julklappar vi fått.
Stackars älsklingen är sjuker, just nu är han på vårdcentralen och lämnar halsprov, misstänker halsfluss, och jag har oxå börjat få lite ont i halsen tror jag. Hoppas det bara är inbilning.
Man är ju rätt duktig på att inbilla sig saker ibland...hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0