Byte av julklappar!

Vi åker som bekant ner till Malmö över julen till min familj och vi pratde om hur vi skulle göra med våra julklappar till varandra.  Vi bestämmde oss för att inte ta ner dom till malmö, dom ska juh iaf hit sen igen.
Så igår bytade vi lite julklapar, dock inte alla. Resten ska vi ta efter jul =)

Jag fick en superfin penna av Jonatan, en rymdpenna eller vad det kallas =)
Nu kan jag ligga i sängen och läsa korsord utan att få kramp på att pennan slutar fungera.
Kan även använda den om jag skulle få för mig att åka till antartis eller något då den fungerar i upp till ca 30 minusgrader! När Jonatan berättade vad den kostade blev jag chockad, inte bliig...men fy vad bra!!
Han är snäll min man!!

Av mig fick Jonatan ett whiskeyglas med gravyr.
Hade graverat in Jonatan och Paulina samt två hjärtan under.
Jättefint är det, hoppas han oxå tyckte det och inte bara sa det för att inte göra mig ledsen.
Beställde det från Gravyrpresenter.se

Kan varmt rekomendera denna sidan. Supertrevliga i mail och snabba med sin leverans.
Alltid kul att ge bort något som är lite mer personligt än tex en tröja!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0