25 December

Idag blev jag fin i håret!
Hade bokat tid hos Anna idag. Det är ju ett måste när jag kommer hem eftersom det bara är Anna som får fixa mitt hår. Hon vet hur jag vill ha det och jag litar på henne!
Idag blev det en mörkare nyans i håret, klippning av topparna och sen slog vi till med en pannlugg!
Lite förändring är aldrig fel och jag måste säga att jag är supernöjd!

Tack Anna!

När jag var klar hos Anna åkte vi hem till Mamma och Johan igen.
Dom skulle bjuda oss på middag och eftersom Anna är som deras lilla bonusdotter var det självklart att hon ozå skulle komma!
Till förrätt bjöds det:
Tigerräkor stekta i vitlök, smör och chilisås (smaskens)
Till huvudrätt:
Entrecot med potatisgratäng, rödvinsås, beasås samt en sallad gjord på rödkål, apelsin, basilika, honung och valnötter.
Till desert fick vi:
Glasstårta

Sen fick Anna sina julklappar, jag fick mina av Anna samt att Jonatan fick en liten klapp av Anna och sin 25års present av mamma och Johan.
Han fyller juh sanart och vi hinner inte ses innan.

Av Anna fick jag en superfin tunika, läppglans, choklad, örhänge, diadem samt saltvattenspray till håret!

Tack för en mysig kväll älskade familj!!


Kommentarer
Postat av: Denice

Slå in en ny bild på frissan nu, så man får se honey :D

2010-12-29 @ 21:44:28
URL: http://deniiice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0