Snart är det över!

Nu har jag och Denice suttit i två dagar och bara pluggat pluggat och pluggat, Engelskprov imorgon...suck..känner mig nervös vill verkligen klara detta men är osäker, men jag satsar på ett g, allt äver det är bara positivt =))

Har förövrigt köpt en av Ariels presenter, min tjej kommer bli sååå glad, tänk att hon snart blir tre år, helt otroligt kan inte tro det. MIn lilla söta tjej är inte så liten längre tyvärr. Pch tack vare min älskade pappa kan jag komma ner till hennes kalas och komma ner och träffa pappa efter att han opererats, känns så himla skönt att få träffa honom snart och även resten av familjen så klart. Är så orolig för operationen men jag hoppas att allt kommer gå bra för dig pappa, du kommer fixa detta! =))

nej dax att försöka få lite sömn innan det stora provet...Önska mig lycka till =))

Natti natti
puss på er

Kommentarer
Postat av: Patricia

du e så söt gumman, ariel kommer bli jätteglad. ska se om vi kan få hennes pappa att köpa vagnen hihhihh pusss

2009-10-02 @ 22:07:30
Postat av: Anonym

2009-10-02 @ 22:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0